Zyskaj 100 kalendarzy z Twoim logo
I wydaj z nami 5 edycję kolarskiego kalendarza The Climb
Zobacz prezentacje tegorocznego kalendarza, którą nagrał Adam Probosz
12 szosowych podjazdów
12 spektakularnych zdjęć
The Climb to wyjątkowy projekt, stworzony z pasji do kolarstwa i szacunku do gór.
To zdjęcia 12 szosowych podjazdów znanych z tras m.in. Tour de France czy Giro d’Italia.
To największy, jedyny dostępny na polskim rynku, format A2.
To także garść ciekawostek o każdym podjeździe – długość, przewyższenie, maksymalne nachylenie, a przede wszystkim… miejsce dla Twojej marki. Na samym szczycie 🙂
Jakie korzyści może odnieść Twoja marka?
Kalendarz TheClimb 2021 to skuteczny sposób na zbudowanie pozytywnej relacji i zacieśnienie więzi z Twoimi obecnymi klientami. To także świetny sposób na dotarcie do tych całkiem nowych.
Niezastąpiony w każdym domu i biurze, budzący pozytywne skojarzenia z kolarską pasją i subtelnie promujący Twoją markę. Przez 12 miesięcy, 365 dni w roku.
Logo Twojej marki na każdej stronie
Będzie towarzyszyło użytkownikom kalendarza przez cały rok.
100 egzemplarzy do Twojej dyspozycji
Ich rynkowa wartość to 5900 zł. Możesz wręczyć je swoim najlepszym klientom, zorganizować akcje promocyjną, konkurs, a nawet zarobić sprzedając je w swoim sklepie.
Twoje logo w materiałach reklamowych
Wszędzie tam gdzie reklamowany będzie kalendarz, pojawi się też informacja o Twojej marce.
Jak wykorzystać kalendarz?
Wręcz go Twoim najlepszym klientom
Zbuduj z nimi pozytywną relację i zacieśnij więź!
Zorganizuj konkurs
Zaproponuj kalendarz jako nagrodę. Twoi Klienci będą cieszyć się z wygranej, a Ty będziesz cieszyć się z większej popularności!
Zaoferuj go we własnym sklepie
To po prostu dobry produkt, który chce się mieć. Sprzedając Kalendarze TheClimb 2020 nie tylko zarobisz, ale także zbudujesz pozytywne skojarzenia z Twoją marką!
Jasne! Edycja 2020 cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Cały nakład, wynoszący 2000 sztuk, wyczerpał się na początku lutego, a pytania o możliwość zakupu dostawaliśmy jeszcze w kwietniu.
Wszystko za sprawą intensywnej kampanii reklamowej w mediach oraz kanałach marketingowych naszych partnerów.
O kalendarzu The Climb pisali między innymi:
Tour de Pologne
Tomasz Marczyński
Marcin Białobłocki
Bartosz Huzarski
bikeboard.pl
bikeworld.pl
naszosie.pl
rowery.org
Tur de Tur Jaroński & Probosz
W tym roku planujemy sięgnąć jeszcze wyżej.
Razem z Tobą.
Marcin Białobłocki z kalendarzem The Climb przygotowany na start w Mistrzostwach Polski 🙂
Jak dołączyć?
Wystarczy skontaktować się z nami, omówić najważniejsze szczegóły i dołączyć do projektu.
Koszt uczestnictwa wynosi 1290zł.
Skontaktuj się z nami – do usłyszenia 🙂